Far Cry 3 FULL CRACK [RELOADED-BLACKBOX] - Cách chơi Mutiplayer



Beyond the reach of civilization lies a lawless island ruled by violence. This is where you find yourself stranded, caught in a bloody conflict between psychotic warlords and indigenous rebels. Struggling to survive, your only hope of escape is through the muzzle of a gun. Discover the island’s dark secrets and take the fight to the enemy; improvise and use your environment to your advantage; and outwit its cast of ruthless, deranged inhabitants. Beware the beauty and mystery of this island of insanity… You’ll need more than luck to escape alive.


Key Features:


AN OPEN WORLD FIRST-PERSON SHOOTER
Create your own FPS adventure. Customize your weapons, your skills and your approach to each mission, whether you favor intense run-and-gun action, stealthy close-up takedowns or long-range sniping.


AN ISLAND OF DANGER AND DISCOVERY
Explore a diverse island playground, from mountain ranges and swampy grasslands to white sandy beaches. Discover relics, hunt exotic animals, play mini-games and travel quickly by land, sea or air. Fight your way through the island’s towns, temples, river ports and more!


UNCOVER A MEMORABLE STORY AND AN INSANE CAST OF CHARACTERS
Encounter an engaging and disturbed cast of characters as you take a gritty journey to the dark side of humanity, written by a Writers Guild Award winner.


PLAY WITH FRIENDS IN A FULL CO-OP CAMPAIGN
Play online or split screen and team up in a four-player campaign which challenges you to be your best and work together to prevail. Experience the island through the eyes of a wayward crew in their own quest to survive against the odds.


A DIFFERENT BREED OF MULTIPLAYER
Innovative multiplayer rewards skill and team play. To level up, players must support each other by boosting with battle cries, reviving teammates and calling in support weapons. After each match, players have the choice to punish or show mercy for their foes in fun and twisted ways, choreographed with interactive cutscenes.


USE THE MAP EDITOR TO CREATE AND ACCESS NEW CONTENT
The powerful and easy-to-use Far Cry® Map Editor is back, with new and improved features. A community of mapmakers ensures a constant stream of all-new content with the very best being showcased for the whole world to enjoy. Using the included tools, you too can make amazing maps, quickly and easily.


CUTTING-EDGE GRAPHICS AND GAMEPLAY
Far Cry 3 is being developed by the world-class game designers who brought you such critically acclaimed titles as Assassin’s Creed® 2, Assassin’s Creed® Brotherhood, and World in Conflict®..




Bản dịch
Vượt ra ngoài tầm với của nền văn minh nằm một hòn đảo vô luật lệ cai trị bằng bạo lực. Đây là nơi mà bạn thấy mình bị mắc kẹt, bị bắt trong một cuộc xung đột đẫm máu giữa các lãnh chúa tâm thần và các phiến quân bản địa. Đấu tranh để tồn tại, hy vọng duy nhất của bạn thoát qua nòng của một khẩu súng. Khám phá bí mật đen tối của hòn đảo và có những chiến đấu với kẻ thù, cải thiện và sử dụng môi trường của bạn để lợi thế của bạn, và đánh lừa dàn diễn viên của cư dân tàn nhẫn, loạn trí. Hãy coi chừng vẻ đẹp và sự bí ẩn của hòn đảo này tâm thần ... Bạn sẽ cần nhiều hơn may mắn để thoát khỏi còn sống.

Các tính năng chính:


Một thế giới mở đầu tiên người shooter
Tạo cuộc phiêu lưu của FPS của bạn. Tùy chỉnh các vũ khí của bạn, kỹ năng và phương pháp tiếp cận của bạn mỗi nhiệm vụ, cho dù bạn ủng hộ mãnh liệt run-and-gun hành động, cận cảnh Xoá bỏ tàng hình hoặc bắn tỉa tầm xa.


Một hòn đảo NGUY HIỂM VÀ KHÁM PHÁ
Khám phá một sân chơi đa dạng, hải đảo từ các dãy núi và đồng cỏ đầm lầy bãi biển cát trắng. Khám phá di tích, săn bắn động vật kỳ lạ, chơi mini-game và đi du lịch một cách nhanh chóng bằng đường biển, đất, không khí. Chiến đấu theo cách của bạn thông qua thị xã, đền thờ của hòn đảo, cảng sông và nhiều hơn nữa!


Khám phá một câu chuyện đáng nhớ VÀ AN CAST INSANE ký tự
Gặp phải một diễn viên hấp dẫn và bị xáo trộn của các nhân vật như bạn đi một cuộc hành trình gritty vào mặt tối của nhân loại, được viết bởi một người chiến thắng Writers Guild Award.


Chơi với bạn bè trong một chiến dịch CO-OP ĐẦY ĐỦ
Chơi trực tuyến hoặc phân chia màn hình và đội ngũ bốn người chơi trong một chiến dịch mà những thách thức bạn tốt nhất của bạn và làm việc cùng nhau để chiến thắng. Kinh nghiệm Đảo qua con mắt của một phi hành đoàn bướng bỉnh trong việc tìm kiếm của riêng mình để tồn tại đối với các tỷ lệ cược.


Một giống khác nhau của MULTIPLAYER
Sáng tạo kỹ năng nhiều phần thưởng và nhóm chơi. Lên cấp, người chơi phải hỗ trợ lẫn nhau bằng cách thúc đẩy với tiếng khóc chiến đấu, phục hồi đồng đội và kêu gọi vũ khí hỗ trợ. Sau mỗi trận đấu, người chơi có sự lựa chọn để trừng phạt hay tỏ lòng thương xót đối với kẻ thù của họ theo những cách vui vẻ và xoắn, dàn dựng với các đoạn cắt cảnh tương tác.


SỬ DỤNG EDITOR MAP tạo và truy cập nội dung mới
Sự mạnh mẽ và dễ sử dụng Far Cry ® Map Editor là trở lại, với các tính năng mới và cải tiến. Một cộng đồng của mapmakers đảm bảo một dòng nội dung hoàn toàn mới với tốt nhất được giới thiệu cho toàn thế giới để thưởng thức. Sử dụng các công cụ bao gồm, bạn cũng có thể làm cho bản đồ tuyệt vời, một cách nhanh chóng và dễ dàng.


HÌNH ẢNH CẮT-EDGE và gameplay
Far Cry 3 đang được phát triển bởi các nhà thiết kế trò chơi đẳng cấp thế giới đã mang đến cho bạn được giới phê bình đánh giá cao như vậy danh hiệu như ® Assassin Creed 2, Assassin 's Creed ® Brotherhood, và World in Conflict ® ..








Cách cài bản RELOADER
1. Unrar.
2. Burn or mount the image.
3. Install the game.
4. Run the 1.01 patch included in the \Crack dir.
5. Copy over the cracked content from the \Crack dir on DVD2 to your
<install>\bin dir, overwriting any existing files.
6. Play the game.